joi, 27 mai 2010

Piatra Craiului Solo II

Ziua I: Zarnesti, Coltul Chiliilor, Ref Diana, Brina Caprelor, Ref Ascutit.
Ziua II: Ref Vf Ascutit, Ref Grind, La Lanturi, La Zaplaz, Spirlea, Plaiul Foii
Ziua III: Plaiul Foii ----> Zarnesti

Ei, dragilor, iata-ne intorsi in Piatra. Ca si data trecuta echipa se compune din Me, Myself and I ( Sfanta Treime a Eului meu). A fost o tura extraordinara tinand cont ca n-am mai urcat niciodata de la Diana la Ascutit si nici n-am mai coborat pe La LAnturi. Ce fain a fost La Lanturi. La refugiul Vf Ascutit am intalnit un grup de moghiorosi, pardon, de nationalitate maghiara:). Ce distractie a fost!! Ne-am inteles in henglezica si au fost destul de amabili: mi-au oferit ceai cald, ciocolata si chiar izoprenul pretios. Planul meu era sa folosesc pelerinele sub sacul de dormit si sa dorm cu capul pe rucsac, dar merge si cu izopren, nu-i bai:> Aveau baietii steagul national, il fluturau pe Vf Ascutit. Nu-i problema, le-am zis sa dea bunul Dumnezeu sa capete autonomie atat in Transilvanica cat si in Muntenia si Dobrogea . Poate vor fi in stare sa guverneze mai bine, cine stie....Mi-au zis ca nu arat a roman. Nu stiam daca s-o iau ca pe un compliment sau ofensa. A doua zi, m-am grabit catre Ref Grind, dar am coborat putin si pe una din Vaile dintre Timbale. Cred ca era Calinet. La Lanturi m-am intalnit cu un drumet, care vazandu-ma fara piolet m-a sfatuit sa iau niste pietre ascutie si sa le infig in zapada pentru a nu aluneca. Bineinteles, nu i-am urmat sfatul:&gt. Am coborat la Zaplaz si surpriza: cand sa fac o poza, s-au consumat bateriile. A treia zi, am plecat pe jos de la Plaiul foii pana in Zarnesti.  5 persoane au avut binevointa sa ma ia cu masinuta, dar i-am refuzat politicos, spunandu-le ca vreau sa parcurg drumul pe jos heheheh. "Ce om!" parea sa scrie pe expresiilelor faciale:> Am trancanit putin, nu-mi sta in fire si nici in obicei, dar poate vreun om rabdator va citi aceste randuri introductive.
Las pozele sa spuna totul despre tura....

Traseul parcurs din Zarnesti prin Diana, Ascutit, Grind, La LAnturi si Plaiul Foii

Spre Coltul Chiliilor

O privire spre Vf Turnu si Valea Crapaturii

Father and son moments...Priceless

Urcand pe Brina Caprelor

On the edge

un impresionant perete de stanca

Razbind prin jnepenis
Zarnestiul invaluit in aburi

Bucegiul vazut din Creasta

Rainbow spirit intre Piatra Mica si Magura

isolated
frozen peak

Si uite-i in varf pe...

colegii mei de refugiu din Budapesta
arborand steagul unguresc... si apoi coborand la refugiu...in caz ca nu ati dat zoom in cele 3 fotografii de mai sus...ei chiar exista :>

Divine Light ( Click pentru a mari: cred ca a iesit ceva deosebit)

kind sun rays

before the sunset

Refugiul Vf Ascutit
the sunset
and the sunset.

balaurind pe creasta

Am coborat putin pe  aceasta vale dintre Timbale.

Pe Calinet.
la scobitura din stanca :>

Refugiul Grind

Coborand pe La Lanturi
Mai urca un nene din Brasov. Vazandu-ma fara piolet si coltari m-a sfatuit sa iau niste pietre ascutite si sa le infig in zapada pentru a nu aluneca hehehhe. M-am descurcat si fara sa fac acest lucru. Nu a fost atat de dificil pe cat se zvoneste. Mai greu mi s-a parut sa cobor prin Padina Hotarului.

Iezer la orizont

buhuhuhu...creepy snow

poteca pare ca se uneste cu firul vaii pe unde se ajunge la Plaiul Foii

La Zaplaz mi s-au terminat bateriile :> Am stat o noapte la Plaiul Foii, apoi dimineata am luat-o la pas spre Zarnesti.  Eu zic ca a fost cea mai reusita tura solo de pana acum. Pacat cu bateriile ca tare as fi vrut sa fac o panorma din Plaiul Foii cu versantii vestici ai Pietrei. Poate data viitoare cand ajung la Marele Grohotis...