marți, 27 iulie 2010

Traseu special nemarcat: Br.C ( desigur solo )

A venit vremea pentru primul traseu nemarcat din viata, unul cu totul si cu totul special: Braul Costilei. Nici nu se putea sa incep cu altul. Vremea teoriei, a informarii din zeci de poze si descrieri a trecut. Nu am avut probleme de orientare,cerul a fost senin , totul a mers bine si m-am simtit in elementul meu. Alte amanunte chiar nu conteaza, doar amintirile acestor locuri extraordinare vor ramane in mintea mea.

Ziua I : Babele - Valea Alba - Braul Costilei - Coltul lui Gelepeanu - coborare Creasta Vaii Albe( pana la Brana Aeriana) - urcare  pana la Gelepeanu ( retragere spre platou) - Babele
Ziua II : Omu - Creasta Balaurului ( partial : aprox 60 % din ea deoarece incepea sa se strice vremea si a trebuit sa urc inapoi la Omu)

Am coborat pe Valea Alba pana la acest jnepenis care marcheaza intrarea in Br. Costilei. De asemenea poteca bine conturata se mai vedea de sus( cum mergi putin pe traseul marcat care coboara la Crucea Caraiman) , din platou si problemele de orientare nu au existat, mai ales ca vremea era insorita.

Portiuni al Braului, bine conturate, se vedeau din platou si te puteai orienta foarte usor pe vreme buna.

Zona traseului parcurs de mine pozata din Busteni, la intoarcerea acasa in ziua III.
65 % traseu parcurs din Creasta Balaurului. ( Bonus pentru ziua II) S-a stricat vremea, mancare si apa nu prea mai aveam si a trebuit sa ma intorc la Omu.

Floare de colt

Zona Blidului :)

Creasta Vaii albe

C.G.
Peretele Vaii Albe

Pe Creasta Vaii Albe spre Brana Aeriana

Retragere din Creasta Vaii Albe
La cativa pasi de platou
Blidul Uriasilor vazut din platou

Creasta Balaurului ( Day II)

Pe Balaur in jos

Balaur in the mist :D
Bucsoiu Mare vazut din Creasta Balaurului
Valea Bucsoiului

Mai urcau niste neni :) pe Creasta Balaurului hehhee ( poza facuta la intoarcere de pe Morar)